Twitter Hesabımı Silmek ve Kapatmak İstiyorum - Hesabimi Silmek İstiyorum

 Merhaba arkadaşlar Twitter Hesabı Silmek Çok basit bir işlem(Facebook Hesap Silmek veya Kapatmak konusuna göre) Arkadaşlar önce Twitter a giriş yapıyoruz. Twitter ın Home penceresinde yani Anasayfasında -Ayarlar bölümü var.
-Oraya tıklıyoruz
-.Sonra En altta Twitter Hesabımı Devre Dışı Bırak Diyoruz.
-Bu işlem kalıcı bir işlemdir.Geri Döndürülemez,Döndürülmesi Teklif Dahi edilemez.Tabi Google ve diger arama motorları sizi hala göstermeye devam edecektir.Bu durum Normaldir.Sıkıntı Yapmayın Bu konuyu Zamanla onlarda sizi sileceklerdir.

Twitter hesabı silmeniz için ayarların nerede olduğunuda gösterdim arkadaşlar.
Twitter Hesabımı Silmek İstiyorum diyenlerede ışık olduğumu düşünüyorum.
Twitter Hesabı Silme ve Kapatmak adlı Video yu izleyip de pekiştirebilirsiniz arkadaşlar. İşte Youtube a ait Twitter Hesabı Kapatmak ve Silmek İle ilgili video

Hesabimi Silmek İstiyorum Anasayfasına gidip silmek istediğiniz diğer hesaplarınızıda silebilirsiniz
Yada Google Pampam a girip İstediğinizi Aratıp Daha Kısa Şekilde Bulabilirsiniz.


Twitter Hesabımı Silmek ve Kapatmak İstiyorum Adlı yazım ile ilgili aramalar
En kısa yoldan twitter hesabı silmek,twitter hesabımı silmek istiyorum,hesapları silmenin +500 yolu.
+1000 delete twitter account,twitter hesabımı kapatmak istiyorum,Kuşumu öldürmek istiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder