İnstagram Hesabı Silme ve Kapatma - Hesabimi Silmek İstiyorum

 İnstagram Hesabı Siliniyor mu gibi garip garip sorular duyuyorum.
Arkadaşlar İnstagramı Silmek Facebook u Silme İşlemi gibi iki hareket
linke git onayla

İnstagram Hesabını Silmek İstiyorum ama instagramda Facebook un Hesabı silme işlemini sakladığı gibi çok zor bir yere saklamış o yüzden İnstagram hesabımı Silemiyorum Diyorsan

Öncelikle Hangi Hesabı Silecekseniz .O hesaba
İnstagram dan giriş yapın
Sonra şimdi vereceğim İnstagram Hesabı Silme ve Kapatma
ile ilgili linke İNSTAGRAM Silme Linki ne tıklayıp
Önünüze bir onay diyalogu çıkacak onuda onayladıktan sonra
İnstagram Hesabınız Sonsuza kadar kapanmış ve silinmiş olacak.

Tabi geri alabiliyorsunuz.Bu konuda Facebook tan daha esnekler.
Ama bütün beğenileriniz felan gidiyor.






Eğer Ben bu şekilde yapamıyacağım Derseniz.
İnstagram Hesabını Silme ve Kapatma ile ilgili video muzu izleyebilirsiniz

İşte İnstagram Hesabını Silme Ve Kapatma ile ilgili Video:




İnstagram Hesabını Silme ve Kapatma İle İlgili Aramalar :
İnstagram Hesabımı Silmek İstiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum,İnstagram Nasıl kapatılır,İnstagram Sayfasını Silme,İnstagram Sayfasını Silmek İstiyorum,hesabimi silmek istiyorum,hesabımı silmek istiyorum
hesabımı hemen silmek istiyorum,+100 hesab silme taktikleri

0 yorum:

Yorum Gönder