Fırfırlı Gelinlik Modelleri 2014-2015

Fırfırlı Gelinlik denince çocuksu mu çocuksu görünen gelinler geliyor akla değil mi ,Şimdi zihninizde daha önceleri düğününüze gittiğiniz ve fırfırlı gelinlik giymiş bir gelin dostunuzu hayal edin ,Size Asabi Ergen Çocukları Anımsattığı oldu mu?olmadıysa bir daha düşünün,yanlış anlamayın yermiyorum,zaten burada aşılamaya çalıştığımız iki konu var
1)Gelinlikler Hakkında Fikir Edinin
2)Her Gelin Masumdur

 Çocuk denince aklıma masumiyet geliyor,Demek ki fırfırlı gelinlik ve çocuğumsu görüntüye bağlılık kurarsak asıl amacımıza ulaşıyoruz.
 Fırfırlı Gelinlikte beyaz renge yakıştırmadığım gelinlik modellerinden,daha çok pudra yakışıyor gibi şimdi ama Tabiki kimsenin fikirlerini değiştirmek değil niyetim bu benim şahsi kanaatim,Fırfır Gelinliğin bir avantajıda
Latin Dans Müziklerindeki Hareketli Havayı İçinde Barındırıyor ve Ankara Havasında Oynasınız bile üstünüze bir başka yakışıyor
  Şimdi Fırfır Gelinlik Modellerinin Bence en önemli konusu kimden nerden alacağım 
Defayeten diyorum ki Kendini Ispat etmiş bu işin erbabı olan gelinlikçilerden alın Düğün Gününüz Berbat Olmasın Sevgili Okuyucularım


<---Fırfırlı Gelinlik Modelleri 2014-2015 ile Ilgili Aramalar--->
Fırfırlı Gelinlik Modelleri,2014 Fırfırlı Gelinlik Modelleri,2015 Fırfırlı gelinlik Modelleri,Fırfırlı Gelinlik Modeli Seçimleri





















0 yorum:

Yorum Gönder